Wednesday, November 25, 2009

Dah janji...

sambungan N3 Kelmarin..

Lepas hubby nonton Badminton tu...
Aku cakap ler... Janji nak keluar jadi ker tak?
Amirul pun dah jaga dari tido .....
Than.. bagi menunaikan promise hubby utk kitorang..
Makanya.. kami keluar & having dinner here :-

( Blue bayou, Bayan baru, Penang)

Sori ler gambor tak jelas....
Masa dolu dolu, waitress kat kedai ni semuanya
Tayang lurah dendam... kasi cair kaum adam..
Tapi sekarang, lurah tu dah tutup ....


ingat nak makan satay, tapi satay dia besau sangat
tak stim langsung...
So aku order ler....

Black pepper Beaf Steak ni.... Hubby plak order Bihun Sup
Ni plak untuk Amirul.... Sikit ja kan??? tapi tak habis makan jugak tuh..
Ibu dia ler yg jadi Majlis Perbandaran, clear semua tu...
Kalau aku ni membelon, korang faham jer la kenapa ek...
Aku order ini gak... Amirul makan banyak kerang bakar ni
Riso gak takut dia sakit poyot...

babak yg wajib... dempek dempek.


Punya la kusyuk amirul korek kerang tu... dia himpun kat tepi pinggan dulu
pas tu ambik semuanya masuk mulut
sekali harung gitu..
Steak ni aku kongsi ngan asben ler..
mana leh abis makan sorang..
nak makan kentang goreng & kerang lagi..
tul tak....
kalau dah nama hidup pun berkongsi kasih,
makanya makan pun harus berkongsi ler..
tapi aku tak sempat nak kongsi bihun sup hubby tu..
terlobih kenyang la pulok..

nota lutut: Ada lagi XTVT lepas makan nih... nanti aku citer k.... korang layan ini dulu yerk..

No comments:

Post a Comment