Thursday, November 19, 2009

Pelepas Gian,Kemaruk & Ketagih......

Aku nak pelepas gian plak...
hish.. bunyi macam orang isap dadah plak..
Aku ni gian/ ketagih/ kemaruk nak 2nd baby tau..
mungkin rezeki belum ada kot....
Memandangkan baby sitter bawak anak aku jenjalan, aku pergi ler
jenjalan kat Umah Adik Tiri Aku kat Teluk Kumbar sinun....


Tengok... ni ler anak dia. merangkap anak sedara aku ler.
Nama Dia Aliff..


geram sungguh aku tengok dier..
Mak dier kerja malam..
So adik aku ler yg jaga..
Suami mithali ler katakan..
Tak main ar nangis nangis tat kala ibu kerja malam
asyik tersengih sengih jer budak kecik ni..


Sian Amirul, tak dapat men ngan sepupu dier ni...
Bila dia tengok gambar ni.. muncung jer..
Tu la pasal, nak sangat ikut Mak ngasuh dier... walaupun hari ibu & papa coti.

Masa kat dalam walker ni, dia ke sana ke mari.
Mata dia terbeliak , terkejut ngan Flash camera haku..

Tak tahan nengok bulu mata dier yg lentik mentik tu..


Rileks jap..
Ha.. dapat gak aku melepaskan gian nak beranak.
Kalau ler aku banak sorang lagi..hmmmmm tentu best kan????
ok aku ambik berkat, mana tau tersangkut kat dalam poyot aku ni..



Ingat haku sorang jer meroyan nak 2nd baby, hubby pun sama ar.
Lama benor tak dukung baby cam gini...
Gaya masih ada tu..


Tengok ler tu.. Aliff suka sangat kat Hubby, tersengih sengih..

kalau aku dukung tak nak dia sengih sengih bagainya...


Apa-apa pun aku kena terjah umah adik aku sekali lagi ar hujung minggu ni..
sebab Amirul plak nak lepas gian..




P/s. Gie & Zura- ada katun guling-guling utk korang berdua...

No comments:

Post a Comment