Tuesday, November 17, 2009

Shisha..

Kenapa plak N3 aku kali ni pasal Shisha ek???
Aku ada gak dengar tentang kebuukan Shisha ni...
Tapi kenapa tak ada pemantauan???
Tapi kan.. Shisha ni bukan budaya kita, betul tak?????
Sebabnya aku tak pernah pun tenok Datuk, nenek waima moyang aku yg hisap benda alah ni...

kenapa remaja sekarang suka sangat dengan Shisha ni?
atau ada sebab di sebalik Shisha ni...
Aku doubt ler... Sebab bentuk dia pun sama cam "dapur" mat gian jer.
Kenapa aku tahu? sebab rancangan 360 tu lah....
Ini ler antara flavour untuk Shisha ni. rasa cam na?
Ntah ler, aku pun tak tahu. lagi pun hubby tak merokok...
Tak tanya pulak dia pernah try ke tak benda Shisha ni..

Masa aku & hubby pergi kat Naza Cafe tempohari, aku ada tengok benda Shisha ni
Dorang kata ada bau strawberi la dan macam macam lagi
tapi aku bau semacam jer.. tak tahan.. busuk
Mana taknya tembakau + Strawberi, mesti busuk kan...
Tengok ler mamat tu asyik jer menghisap shisha.. boleh stim ker?
Yang aku heran, banyak sangat orang melayu yang layan shisha ni...

Ha..ha... Amirul pun terkejut tengok orang hisap Shisha..
Balik umah asyik dok tanya jer pasal shisha ni..
Tak pandai ler nak jawab...
Makanya aku pass jer soklan tu kat hubby, pandai pandai ler..

P/s. Apa pendapat korang tentang Shisha ni?????

No comments:

Post a Comment