Monday, November 23, 2009

Rezeki terpijak kata orang kedah.....

On friday tu.. bos aku ada janji nak bagi doryan..
Dia pergi kat Market, Doryan plak tak cantik..
So dia janji ngan aku nak beli besoknya ler ( saturday)

Masa aku datang korjer on saturday tu, dia tunaikan janjinya ler...
3 Biji doryan yang minggil munggil dia kasik...
sodap- sodap....
Tengok ler ulasnya.. yg kunin-kunin tue...
Amirul satu biji ar.. sorang ( wajib tau)
sebab dia memang antu doryan...
kebetulan plak... si...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V
gie ngantor Nureen utk baby sitter aku tolong jagakan
( sehari jer la..)
So masa Gie datang nak ambil Nureen sempat jugak aku masak Mee Goreng Basah
untuk santapan dorang..
Lepas makan Mee tue, aku kopek doryan bagi dorang ler..
yang best nyer, Nureen suka sangat ngan doryan ni..
Sama cam Amirul ler...
Masa pics ni di snap.. nureen sempat lagi cakap..
mmm.... uween akan uyan...
manja nyer si nureen ni..

tengok ler gaya dia makan doryan tu..
Amirul aku lupa nak snap pla..
sebab Amirul sibuk ngan lap top dia da....
P/s. gie.. sian kat hang noh.. makan sampai ponat-ponat.
Len kali mai makan kat umah aku lagi noh...


No comments:

Post a Comment