Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya AidilAdha....

untuk sambungan XTVT aku selepas makan kat blue bayou
aku sambung lepas raya k.....
Aku dah dok terbayang ketupat
lemang, rendang dan macam macam
makanan untuk raya ler...

terbayang tangan mak aku membalut ketupat
tatkala ini aku masih kat opis
kalau la aku dapat cuti awal
leh ler aku tolong balut ketupat tue...
ketupat ni mak aku pandai buat gak..
tapi aku langsung tak tau
beljar ngan mak aku sampai nak tercabut tangan
tapi tak pandai gak... benak sungguh aku nih..
Lemang ni plak, MIL aku yg minat sangat
sejak aku kawin sampai hari ini tak pernah miss tau..
Boleh dikatakan menu wajib ler..
MIL aku tak buat ketupat tau.. Lemang jer..
Di kesempatan ini, aku nak mohon maaf dia atas keterlanjuran
kata di dalam Komen, N3 ataupun apa-apa jerlah
yg menyinggong korang sekalian..
Maafkanlah aku...
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..
Aku cotieee sampai selasa. Rabu baru kerja balik...
adios.. amigos..

No comments:

Post a Comment