Thursday, December 17, 2009

Breakfastlah dulu.......

Sebelum Amirul Balik kampung..
Aku ngantor dia & Mak tam nyer nek ferry
tapi hantar at pelabuhan tu jer la..
Tak kan nak bagi dia nek ferry & bas dengan perut kosong lak kan..
so aku berbreakfast kat sini.....
Tanjong CafeFirst time aku makan kat sini...
yang sonot tu, leh wak outside food makan kat situ
so,aku beli ler nasik lemak & Bihun Goreng
Air dier gelas panjang bebebnor.....
Ni ler gelagat Amirul
Tak pernah duiduk diam...
bila ler nak pandai duduk diam kat public area ni??????
Ni ler " Mak Tam" Amirul , yang selalu melayan karenahnya
ke mana saja dia akan bawa Amirul
Sayang benor dia kat Amirul, Maklumlah..
Dodulu ni dia tinggal serumah ngan aku
Tpi sekarang dah kojer kat Ipoh Sinun...
Memang serasi dua banak ni...

Amirul memang suka makan bihun.
Bila tengok pics ni, terubat gak rindu aku kat dia..
Oh.. Amirul ku sayang.....
Ibu windu ler...
cam biaser la, nak interprem gak..
aku yang berlemak ni, makan nasi lemak la pulak
so, berdouble double la lemak aku
so.. kepada yang terkejut tengok aku berlemak-lemak
jgn pengsan tau.
" Tunggu Kejutan aku"

No comments:

Post a Comment