Thursday, December 10, 2009

Pelancaran Alza

Citer dah lama...
tapi nak citer gak
Masa on the way nak gi makan Radix Fc tu, kami singgah kat Perodua sales...
Saja nak cuci mata
Dorang launcing ALZA
boleh la layan bijik mata ni nengok...
Benda baru memng cantik ar...
bentuk dia memang comel
tapi duit aku tak comel la pulak
utk aku beli..
punya la semangat Amirul ni bukak pintu
sampai terjengket kaki dia
sian....
mintak tolong papa bukakan


nak ambik ati anak, hubby aku
bukak ler pintu ni..
hanya snap photo jer mampu..
nak beli????
kalau ada doryan runtuh
beli kot.. kalu tak, idak ler.....
aku pun nak parking gak....

bagus gak, dorang letak benda menan-menan ni
kurang-kurangnya budak aktif cam Amirul ni
tak berlari ke sana ke mari

Masa nak balik tu, aku terpandang plak PERODUA NAUTICA ni
aku pun tak pernah tengok keta ni on the road
tak digembar -gembur pun..
tetiba ja
atau aku yg outdated.........??????

1 comment: