Wednesday, December 2, 2009

Dari Penang ke Pendang

Gambar raya non ada stock...
sebab... sebab.... semuanya gambar tersimpan kat DSLR adik haku...
so ni ler ja gambar kenangan aku balik raya Aidil Adha ni...

Aku minta balik awal sket kat bos haku...
kul 3:30 cam tu ler..
hubby ambil aku dari opih teus je kita
gerak balik MIL kat Pendang Sinun...

Hubby wak keta dengan penuh tenang..
maklumla musin raya keta banyak..
jaga keselamatan.. untuk owang tersayang..

boring sangat kat atas jambatan tu
keta banyak.. slow jer traffic..
aku & Amirul sempat ler bergedik gedak..
tersengih.. cam kerang bucuk..
yeh.. yeh.. nak sampai dah..
dalam 1 jam 30 minit cam tu jer
jarak Penang nak balik Pendang ni
dekat kan???
dah sampai pun tol pendang..
Bayar tol dulu bang...
silap kang terlanggau tiang besi tu...

belok kiri yer...
emmmmm... mesti tok wan dah bakar lemang ni..
sampai nanti boleh ler makan..

Sawah padi nan menghijau..
menggamit aku se familly pulang...

No comments:

Post a Comment