Thursday, December 3, 2009

Nasik Kandaq Kayu..........

Dah lama aku tak mkn kat sini..
memandangkan my Brother In law datang umah..
Kitorang keluar makan nasi kandaq la...

dorang bawa Amirul ronda quensbay dulu sebelum tue
so, aku & hubby sampai dulu kat Kayu Nasi Kandaq ni..
tengok menu tangkap leleh punya..

kah.. mamak tu control encem ler..
mata tengok aku yg tengah snap photo ler....
Aku makan Chicken Tandoori...

Ni plak Roti Tissue....
panjang woo.. roti ni, kena cover dengan 3 bijik plate tau.





makan... nyum.. nyum...
Ni ler Brother in law aku..
Tarmizi & wife dia Nazuha
( baru setahun jagung kawin )

apa ke hay plak aku ni???
nak tido plak...
kalau nak tido, balik umah ler...
ha... cam ni ler kalau nak makan.
buka mata, kannya tutup mata ok!!!!
Penggemar nasik kandar Asia..
Jatuh kepada ... AMIRUL NAIIM...
hubbyku cam biasaler..
lapar bang.... maklumler baru balik kojer..
perut mesti berkeroncong..
tak caya kata sedap...
baca diolog box tue...
happy jerk memasing...
maklumlah perut dah kenyang..

No comments:

Post a Comment