Tuesday, December 8, 2009

Radix FC....

Mood!!! oooooo mood... mari lah mood....
dah jenuh aku dok panggil mood ni....
Baru sekarang dan tika ini mood aku datang menjengah kembali...

nak citer la
asyik dengar jer Radix Fc ni
Nak jugak eden torai...
berdesup hubby wak keta pi kat Bandar Langguna Merbok SP
semata-mata nak santap Radix FC ni..
Ah lan wa sahlan..
nampak sempoi jerk...
bangga gak aku , sebab owang melayu leh bukak restoren
yg cam gini...
interior dia pun cantekkkkk....
ada class gitew

ni ler menu-menunyer
Masa ambik order tu sejuk mataku memndang
waitress dorang semuanya pakai tudung
nampak bersih dan kemas
Basuh tangan dengan bersih..
Ni... basuh tangan ka main air??????
ko jawab ler sendiri...
ok aku syer sikit
Air Coke di campur dengan Vanila
So, bila minum coke tu wangi jer....

Sos cili pun dorang buat sendiri
ada yg biasa dan ada yg Ala thai!!!!
Aku makan Roti totila ni
First time try, boleh tahan ( ala-ala Foldover)
Tapi kulit dia tu liat sket...
Amirul yg paling suka, sebab sambilmakan sambil main..
Aku rasa berbaloi balaoi
sebab harganya memang murah.. dan harga yg di paparkan
tu termasuk 5% service tax tau...
Ni ler namanya "Berniaga sambil Beramal"



Dorang sediakan tempat permainan ni
kalau nak compare ngan KFC & Mcdonals sediakan
yg ni kawasan dia lebih luas, berpagar
dan bebas untuk kanak-kanak bermain..




Nota lutut: Aku bagi 5/5 bintang untuk Radix FC
ni tentang bentuk pengurusan dan lay out dia.
cayalah.... Boleh tindih business orang asing nih
...

No comments:

Post a Comment