Friday, December 4, 2009

Raya & Kenduri...

Nama pun Hari Raya Qurban...
Maka banyaklah lembu ditumbangkan...
Perut aku dah sendat dgn daging lembu....

Ni ada Saudara aku ( Izzati) muker dia cam aku kan?????
ni anak abang kedua aku...
cayang.. bucuk bucuk....
hish... naper kepala aku asyik teleng plak ni..
tak kan tersilap makan tengkok lembu plak...
asyik nak meneleng jer...
haper la aku nih....
dah tak larat nak atoq kenduri ni.. banyak sangat kena attend.
So.. masa kami sampai kat Umah ni, owang dah lengang..
maka terjadilah lambakan makanan utk kami settlekan...
Ni plak, isteri adik aku..
Orang Paahang sinunnnnnnnnnn

ni plak mak aku ngan menantu-menantu dier...
hairan kan Amirul & my hubby tak der kat N3 ni.
Ini kerana dorang asingkan pompuan & lelaki
so... segan plak aku nak sesaja pergi kat khemah lelaki
untuk snap photo orang kesayangan aku tu...
perut ciccah Air Asam....
budak kecik tu pun anak sedara haku jugakkkkkkkkkkkk....
Mak tersayang...
Sori mak lupa nak tuang air untuk mak...

No comments:

Post a Comment